
Medewerker Customer Service & Administratie
- Op locatie
- Eindhoven
- € 2.800 - € 3.400 per maand
- Inkoop
Functieomschrijving
Ben jij klantgericht, analytisch en krijg je energie van het oplossen van vragen? Vind je het leuk om met mensen in contact te staan en daarnaast de administratie te ondersteunen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Jouw werk
Als Medewerker Customer Service & Administratie ben jij vooral het eerste aanspreekpunt voor onze hotels, leveranciers en collega’s. Jij zorgt ervoor dat vragen snel en professioneel worden beantwoord en dat processen soepel verlopen. Je luistert goed naar de behoefte van de klant, denkt mee over passende oplossingen en vertaalt deze naar concrete acties. Daarbij onderhoud je sterke relaties en werk je nauw samen met andere afdelingen om onze hotels optimaal te ondersteunen.
Het grootste deel van je tijd besteed je aan klantcontact en het coördineren van acties. Daarnaast ondersteun je waar nodig bij de administratie, bijvoorbeeld door gegevens te verwerken, documentatie bij te houden en deadlines te bewaken. Deze werkzaamheden zijn overzichtelijk en dienen ter ondersteuning van je klantgerichte rol.

Zorg jij ervoor dat de vragen snel en professioneel worden beantwoord en processen soepel verlopen?
Je team
Het team bestaat uit een klein en gedreven groep professionals dat nauw samenwerkt om ervoor te zorgen dat elk hotel tevreden is. Er heerst een open cultuur waarin we vragen kunnen stellen, ideeën delen en elkaar helpen. Dit maakt de werksfeer zowel professioneel als gezellig.
De organisatie
Werken bij de toekan betekent werken bij de meest gastvriendelijke hotels van Nederland. Een stralende glimlach op de gezichten van onze gasten, daar doen we het voor! Je komt te werken bij het distributiecentrum van de afdeling inkoop. Inkoop realiseert op strategisch niveau inkoop voor meer dan 70 Van der Valk hotels in het binnen- en buitenland.
Vereisten
Jij
Jij bent communicatief sterk en denkt in oplossingen. Je schakelt moeiteloos tussen verschillende klantvragen zonder de kwaliteit uit het oog te verliezen. Met oog voor detail werk je nauwkeurig, terwijl je ook analytisch, klantgericht en stressbestendig blijft.
Verder:
Heb je minimaal MBO+ werk- en denkniveau;
Ben je minimaal 24 uur per week beschikbaar;
Heb je minimaal 2 jaar ervaring in een klantgerichte functie, bij voorkeur met enige administratieve ondersteuning;
Heb je een goede beheersing van MS Office (met name Excel, Word en Outlook);
Heb je een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal; Engels is een pré.
Arbeidsvoorwaarden
Salaris tussen € 2.800 en € 3.400 o.b.v. 40 uur, afhankelijk van ervaring;
Een pensioenregeling. Wij hanteren een pensioenregeling bij het Pensioenfonds Horeca & Catering;
Vitaliteit en gezondheid vinden wij belangrijk, daarom is er dagelijks vers fruit op kantoor;
25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband;
Reiskostenvergoeding;
Uitzicht op een vast contract;
Toegang tot ons Van der Valk Benefits at Work platform, waarbij je korting krijgt op merken zoals Adidas, JBL, Philips, Walibi en nog veel meer;
Aantrekkelijke personeelskortingen binnen onze prachtige hotels;
Meer weten?
Eerst een dag(deel) meelopen of vragen? Neem gerust contact met ons op!
Maxime Braat (HR Officer) via 0880246301 of hr@valkservices.nl.
Een reactie van ZZP’ers, uitzend- of wervingsbureaus op deze vacature wordt niet op prijs gesteld, deze partijen hoeven zowel telefonisch als via e-mail geen contact met ons op te nemen.
of
- Eindhoven, Noord-Brabant, Nederland
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
Hoe verloopt de sollicitatieprocedure?
