Over ons | Valk Service Center
Overslaan naar content

Over Valk Service Center

Met een jong en dynamisch team helpen we bij het Valk Service Center meer dan 70 hotels in de Benelux, Duitsland, Frankrijk, Spanje en de Nederlandse Antillen te groeien, de omzet te verhogen en streven we naar de beste ervaring voor onze gasten.

Help jij onze hotels naar een hoger niveau tillen?

Bij het Valk Service Center werken we, met een team dat van alle markten thuis is, samen om zo tot het beste resultaat voor de Van der Valk Hotels & Restaurants te komen. We versterken de identiteit, ondersteunen de hotels met revenue optimalisatie en marketing in de breedste zin van het woord. We innoveren, starten projecten, bieden support wanneer nodig, regelen de centrale inkoop en helpen met de sales. We doen er alles aan om te zorgen dat de Van der Valk Hotels & Restaurants, sterker worden, groeien en natuurlijk dat onze gasten de beste en meest unieke ervaring beleven in de hotels!

Wil jij hier deel van uit maken en de Van der Valk Hotels & Restaurants naar een nog hoger niveau tillen? Bekijk dan onze vacatures en solliciteer vandaag nog!

Bij het Valk Service Center werken we aan het volgende:

Bouw & onderhoud van 70+ hotelsites

Corporate relaties & account management

Yield & revenue

Landelijke (online) campagnes

Leisure & corporate marketing

Onderhoud Valk Verrast platform

Recruitment & stages

Administratie & secretariaat

Valk webshop

Valk opleidingen

Geschiedenis van Van der Valk

Met bijna honderd hotels met vrijwel overal een Valk aan het roer, is Van der Valk wereldwijd een uniek familiebedrijf. Ontstaan vanuit een familie die vond dat je nergens zo lekker kon eten als thuis. Zo onstond het idee om restaurants te openen, een plek waar gasten lekker konden eten als ze van huis waren. Martien en Rie Van der Valk wilden dat elk kind in de toekomst het goed zou hebben, daaorm kwam er voor elk kind een restaurant en zo breidde de keten zich uit.

In 1958 ontstond het idee voor motels buiten de stad, die zich langzaam vormden tot hotels. We zijn nu ruim 100 jaar en vele vestigingen verder en de volgende generatie is het roer al aan het overnemen. Een ding is echter niet veranderd, een bezoek aan Van der Valk voelt als thuiskomen, lekker eten, drinken & fijn overnachten in een warme en gezellige omgeving!

Waarom de Toekan?

Misschien wel één van de meest gestelde vragen, waarom hebben we een toekan als logo en geen valk? Dan gaan we terug de geschiedenis in bij de aankoop van Avifauna. De familie was nog op zoek naar een logo, maar een valk deed men herrinneren aan de roofvogelsymboliek die door de nazi's werd gebruikt. Avifauna had een logo van een toekan en is samen met het bedrijf overgenomen. Gerrit Van der Valk: "Als een valk slaapt is ’t niks en gaat hij op roof uit, dan is het net een adelaar. Een toekan is een mooie, grote, tropische vogel, een vrolijk beest, een gezellig beest, dat past veel beter bij ons”. En zo is het maar net.

Leer je collega's kennen

Nieuwsgierig naar jouw nieuwe, maar vooral gezellige collega's? Ontmoet ze hier alvast!

Locatie

Ons prachtige en gezellige kantoor is te vinden in Hotel Breukelen. Adres Stationsweg 91 3621 LK Breukelen Plan je route

Kantoor Valk Service Center
Van der Valk Hotel Breukelen
Borrelen bij Valk Service Center